<
انجمن ســـان فعال شد***عضویت رایگان در انجمن ســـان راستگو باش و صادق بودن ریا ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1395
بازدید : 32
نویسنده : مدیر

حال زمان آن است که به اطراف تان با دقت بیشتری بنگرید و عمیق تر به داشته هایتان بیاندیشید، تنها در این صورت که است که از تک تک لحظه های خود لذت خواهید برد.

تمام کردن یک کتاب

 
 این خوشبختی های کوچک را نادیده نگیرید
وقتی زندگی یکنواخت می شود، یادمان می رود که هنوز هم زندگی زیبایی ها دارد، زیبایی هایی که هر روز از کنارشان می گذریم و به سادگی یادمان می رود که خدا را برای داشتن شان شکر کنیم.
 
حال زمان آن است که به اطراف تان با دقت بیشتری بنگرید و عمیق تر به داشته هایتان بیاندیشید، تنها در این صورت که است که از تک تک لحظه های خود لذت خواهید برد.
 
در این مطلب به مواردی اشاره کرده ایم، اگر شما هم جزو افرادی هستید که این چیزها را در زندگی تان دارید، بیش از این وقت تان را تلف نکنید، خدا را شکر کنید و از زندگی تان نهایت لذت را ببرید.


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: خوشبختی , یک فنجان قهوه , زندگی ,
تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1395
بازدید : 26
نویسنده : مدیر

ین جمله آشنا نیست؟ همه ما بارها و بارها آن را شنیده‌ایم. دیدن افرادی که متوقعانه در بیمارستان، هتل، رستوران، تالار پذیرایی، آرایشگاه، پمپ‌بنزین و ده‌ها جای دیگر یقه مشتری را می‌گیرند و طلبکارانه منتظر دریافت انعام هستند به بخشی از زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است.

مولود پاکروان: «انعام ما یادتون نره!» این جمله آشنا نیست؟ همه ما بارها و بارها آن را شنیده‌ایم. دیدن افرادی که متوقعانه در بیمارستان، هتل، رستوران، تالار پذیرایی، آرایشگاه، پمپ‌بنزین و ده‌ها جای دیگر یقه مشتری را می‌گیرند و طلبکارانه منتظر دریافت انعام هستند به بخشی از زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است.

چرا ایرانی‌ها تمایلی به پرداخت انعام ندارند؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار , مصاحبه و گزارش , اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: انعام , فرهنگ , ایرانیان ,
تاریخ : دو شنبه 1 آذر 1395
بازدید : 52
نویسنده : مدیر

بیماری ای که به ترس از حیوانات و ارتفاع و سخنرانی محدود نمی شود. در فهرستی که روان پزشکان پیش رویشان دارند، نام ترس های عجیب تری هم به چشم می خورد. ترس هایی که باورکردنشان برای آدم های سالم آسان نیست.زمانی که سهراب سپهری، عبارت «چینی نازک تنهایی من» را روی کاغذ می نوشت، فکرش را هم نمی کرد که کسی از خواندن این عبارت ترکیبی بلند از شعر «واحه ای در لحظه» که برایش خلاقیت فراوانی هم خرج کرده، دچار وحشت شود؛ اما واقعا کسانی هستند که نه تنها با خواندن چنین عباراتی و حشت زده می شوند، بلکه حتی خواندن یک شعر روح نواز هم آن ها را دچار حملات هراس می کند.

تو می خندی، او می ترسد(اسلایدشو- سلامت)



:: موضوعات مرتبط: سلامت , علمی , اخبار , مصاحبه و گزارش , دانستنی های علمی , اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: ترس , فوبیا , وحشت , خنده ,
تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394
بازدید : 333
نویسنده : مدیر

عکس/ اتوبوس سواری الناز شاکردوست در لندن

 

عکس/ لاف آبادانی حمید فرخ‌نژاد

 

سحر قریشی، عروس مهاجم پرسپولیس شد! +عکس

 

عکس/ اولین پورشه فسفری در ایران

 

عکس/ ارسطو در دروان نوجوانی

 

فیلم/ هلی‌کوپتر نخست‌وزیر ، سر دختر را قطع کرد (+18)



:: موضوعات مرتبط: اخبار , مصاحبه و گزارش , اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: الناز شاکردوست , الناز شاکردوست در لندن , الناز شاکردوست خارج از ایران , عکس الناز شاکردوست , حمید فرخ‌نژاد , سحر قریشی , عکس سحر قریشی , همسر سحر قریشی , پورشه فسفری , پورشه , فسفری , ماشین بازها , ماشین باز , ماشین لوکس , پورشه فسفری وارداتی , احمد مهرانفر , ارسطو , عکس احمد مهرانفر , هلی‌کوپتر , خطر , +18 , هلی‌کوپتر , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مجله خبری سان

RSS

Powered By
3Un.Ir
hit counter script