<
انجمن ســـان فعال شد***عضویت رایگان در انجمن ســـان راستگو باش و صادق بودن ریا ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1393
بازدید : 758
نویسنده : مدیر

دانلود مستقیم همایش بلندای شب یلدا با اجرای رضا رشیدپور با کیفیت عالی

اجرای ترانه های زیبا، لطیفه گویی و برنامه های شاد ویژه شب یلدا

دانلود همایش بلندای شب یلدا با اجرا رضا رشیدپور

مدت رمان: 75 دقیقه | فرمت: MP4 | کیفیت: DVDRip | حجم: 673 مگابایت

در این همایش که ویژه شب یلدا توسط رضا رشید پور اجرا گردید، برنامه های شادی برای ببنندگان در سالن نمایش به اجرا درآمد. اجرای ترانه های زیبا و لطیفه گویی از جمله بخش های این همایش بود که با نام بلندای شب یلدا برگزار شد. در ادامه میتوانید ویدئوی این برنامه را به رایگان از وبسایت دوستی ها دریافت نمائید.



:: موضوعات مرتبط: جشنواره , ,
:: برچسب‌ها: اجرای ترانه های زیبا برنامه های شاد ویژه شب یلدا بلندای شب یلدا دانلود برنامه بلندای شب یلدا با لینک مستقیم دانلود ترانه های شاد دانلود رایگان دانلود مستقیم دانلود همایش بلندای شب یلدا با اجرا رضا رشیدپور دانلود ویدئو بلندای شب یلدا دوستی ها رضا رشیدپور شب یلدا لطیفه ویژه برنامه شب یلدا ,
تاریخ : شنبه 24 آبان 1393
بازدید : 803
نویسنده : مدیر

دانلود ویژه برنامه سال تحویل با حضور و خوانندگی مرتضی پاشایی

با اجرا فرزاد حسنی و آزاده نامداری از شبکه دو سیما

تقدیم به روح مرتضی پاشایی

دانلود ویژه برنامه سال تحویل 1393 با حضور مرتضی پاشایی

در این ویژه برنامه که به مناسبت تحویل سال 92 و در نوروز امسال 1393 از شبکه دو سیما سیما با اجرای آزاده نامداری و فرزاد حسنی پخش گردید، مرتضی پاشایی آهنگ بسیار زیبای “یکی هست” را اجرا کرد که در ادامه میتوانید این کلیپ به یاد ماندنی را از وبسایت دوستی ها دریافت کنید

 



:: موضوعات مرتبط: مرتضی پاشایی , جشنواره , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویژه برنامه سال تحویل با حضور و خوانندگی مرتضی پاشایی , آزاده نامداری تقدیم به روح مرتضی پاشایی خوانندگی مرتضی پاشایی دانلود آهنگ یکی هست شبکه دو فرزاد حسنی مرتضی پاشایی ویژه برنامه تحویل سال ویژه برنامه نوروز 93 با اجرای مرتضی پاشایی ,
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 1113
نویسنده : مدیر

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014 از لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014

دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014

حجم : 126

فرمت : mp4

مدت زمان : 23 دقیقه

بازی‌های آسیایی که آسیاد هم خوانده می‌شود، رویدادی چند ورزشی است که هر ۴ سال یکبار ورزش‌کاران کشورهای مختلف سراسر قاره آسیا برگزار می‌شود. در هر رشته نشان‌های طلا برای مقام اول، نقره برای مقام دوم و برنز برای مقام سوم توزیع می‌شود. نخستین دوره این بازی‌ها در سال ۱۹۵۰ میلادی برگزار شد.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ (به انگلیسی: 2014 Asian Games) هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی می‌باشد. این مسابقات از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ تا ۴ اکتبر در ۳۶ رشته ورزشی مختلف انجام خواهد شد. این سومین بار است که کره جنوبی میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد. این مسابقات در سال ۱۹۸۶ در سئول و در سال ۲۰۰۲ در بوسان بر‌گزار شد. مقامات برگزاری اعلام کرده‌اند در این بازی‌ها ۴۰ سالن مسابقه و ۵۶ سالن تمرین موجود خواهد بود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در ۳۶ رشته ورزشی بر‌گزار خواهد شد که شامل ۲۸ ورزش المپیکی که در برنامه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو قرار دارند به همراه هشته رشته دیگر؛ بیسبال (شامل بیسبال مردان و سافت‌بال زنان)، بولینگ، کریکت، کبدی، کاراته، سپک تاکرا، اسکواش و ووشو می‌شود. این فهرست در ۹ دسامبر ۲۰۱۰ در جلسه شورای اجرایی کمیته المپیک آسیا در مسقط قطعی شد. به این ترتیب شش رشته ورزشی اسکیت، ورزش‌های صفحه‌ای (شطرنج، شیانگ‌چی و ویچی)، بیلیارد، دراگون بوت و رقص ورزشی که در بازی‌های آسیایی قبلی بر‌گزار شدند، از فهرست مسابقات حذف شده‌اند.. رشته‌های تیر و کمان رشته کامپاند، جودو تیمی و سه‌گانه مختلط امدادی هم برای نخستین بار در این دوره بازی‌های آسیایی بر‌گزار می‌شوند.

میزبان این رقابت‌ها پس از رای گیری ۱۷ آوریل ۲۰۰۷ مشخص شد و شهر اینچئون کره جنوبی با ۳۲ رای به عنوان میزبان انتخاب شد. رقیب اینچئون در میزبانی دهلی نو بود که با ۱۳ رای نتوانست میزبان این رقابت‌ها باشد.



:: موضوعات مرتبط: جشنواره , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی 2014 از لینک مستقیم و کیفیت عالی، ,
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 980
نویسنده : مدیر

دانلود مراسم The 66th Primetime Emmy Awards 2014

دانلود مراسم امی 2014 با کیفت عالی

دانلود مراسم امی 2014

دانلود مراسم Emmy 2014

منتشرکننده : گروه استاروی

حجم : 831 مگابایت

فرمت : mp4

کیفیت: HDTV

جایزه امی برای برنامه‌های تلویزیونی سر شب (به انگلیسی: Primetime Emmy Award) از جمله مراسمی است که توسط آکادمی هنرها و علوم تلویزیون ایجاد گردید. هدف از این کار، شناخت بهترین برنامه‌های تلویزیونی در ساعت‌های پربیننده سر شب بود. این مراسم برای نخستین بار در سال ۱۹۴۹ با نام جایزه امی برگزار گردید. تا اینکه در سال ۱۹۷۰ مراسم جوایز امی برای برنامه‌های تلویزیونی روز برگزار شد. پس از آن به نام جایزه امی عبارت PrimeTime به معنای اول وقت اضافه گردید و در نهایت به این نام ماندگار شد. این برنامه همواره در اواسط ماه سپتامبر، نخستین یکشنبه قبل از شروع ماه پاییز، برگزار و پخش می‌شود. پخش این برنامه به صورت دوره‌ای بین شبکه‌های اصلی و مهم (سی بی سی، ای بی سی، ان بی سی و فاکس) رد و بدل می‌شود. به دلیل آنکه شبکه ان بی سی، مسابقات فوتبال آمریکایی را که در ماه سپتامبر و در روز یک شنبه آغاز می‌شوند، پوشش می‌دهد؛ در هنگامی که نوبت پخش با این شبکه باشد، این مراسم در اواخزماه آگوست برگزار و نمایش داده می‌شود (سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ این گونه بود).
جوایز امی معادل تلویزیونی، جوایز اسکار (فیلم)، گرمی (موسیقی)، تونی (تئاتر) است.

سریال بریکینگ بد با 5 جایزه و خانواده مدرن با 3 جایزه به عنوان بهترین های امسال معرفی شدند . بزرگترین مغلوب سریال بازی تاج و تخت بود که در همه ی رشته ها مغلوب برکینگ بد شد .

نتایج کامل در ادامه مطلب ملاحظه کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: جشنواره , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مراسم The 66th Primetime Emmy Awards 2014 ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مجله خبری سان

RSS

Powered By
3Un.Ir
hit counter script